یک مهندس ICT

مطالب درسی و مقالات مربوط به فناوری ارتباطات و اطلاعات را می توانید اینجا بیابید .

یک مهندس ICT

مطالب درسی و مقالات مربوط به فناوری ارتباطات و اطلاعات را می توانید اینجا بیابید .

مخترع تلفن همراه از آندروید استفاده می کند

cooper-narenji-ir.jpeg

‎همیشه برای من این سوال بوده که پدران تکنولوژی، در عصر حاضر کدام گجت را برای استفاده روزانه خود بر می گزینند. چند روز پیش یک مصاحبه تلویزیونی با مارتین کوپر -مخترع تلفن همراه- انجام شد، وی گفت هم اکنون از موتورلا دروید که از سیستم عامل آندروید بهره میگیرد استفاده می کند.

 

وی که قبلا گفته بود از اپل آیفون استفاده می کند، گفت آیفون را به خاطر کسب تجربه با اندروید به نوه اش داده است. ‎نکته جالب توجه دیگر اینجا بود که او از Jitterbug هم استفاده می کند. وی ذکر کرد فقط زمانی که می خواهد تماس تلفنی برقرار کند از جیترباگ استفاده می کند.

‎جیترباگ یک ‎اپراتور مجازی موبایل ‎است که در سال ۲۰۰۶ توسط وی و همسرش پایه گذاری شده‫.‬ این اپراتور مجازی با استفاده از چند مدل تلفن همراه بسیار ساده که اغلب شامل تنها چند کلید هستند، امکان استفاده از تلفن همراه را برای کسانی که درباره تکنولوژی چیزی نمیدانند مانند مادربزرگ ها فراهم می نماید. کاربران این تلفن ها می توانند به صورت ۲۴ ساعته با یک خانم اپراتور کشیک مکالمه کنند؛ این اپراتور کاربران شبکه را می شناسد و آنها را با اسم صدا می زند، در صورت نیاز برای آنها شماره تلفنی را می گیرد یا حتی می تواند از راه دور دفترچه تلفن آنها را آپدیت کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد