یک مهندس ICT

مطالب درسی و مقالات مربوط به فناوری ارتباطات و اطلاعات را می توانید اینجا بیابید .

یک مهندس ICT

مطالب درسی و مقالات مربوط به فناوری ارتباطات و اطلاعات را می توانید اینجا بیابید .

نبض بازار تبلیغات نمایشی آمریکا در دستان فیس بوک

 بررسی ها نشان می دهد که هم اکنون از میان تمامی وب سایت های ارائه دهنده خدمات آنلاین تبلیغات نمایشی (Display Ad) فیس بوک توانسته بیشترین سهم از این بازار را از آن خود کند .

ادامه مطلب ...

بتدریج در تمامی شهرها اینترنت پرسرعت را ارائه خواهیم کرد

معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیار ایران اظهار داشت: سرعت اینترنت اپراتور اول 160 کیلوبیت بر ثانیه است.

ادامه مطلب ...

مایکروسافت به سوی فناوری حسگرهای سه بعدی



 

شرکت Canesta که یک پیشرو در فناوری های لمسی و حسگرهای سه بعدی است، اعلام کرده به مایکروسافت واگذار شده. این یک حرکت مهم است که اثرات ان را طی چند ماه و چند سال آینده خواهیم دید. استیو بالمر مدیرعامل مایکروسافت مدتی پیش گفته بود که ویندوز بعدی یکی از چالش برانگیز ترین سیستم عامل ها خواهد بود. تحلیل گران متفاوت سخنان اقای بالمر را به معنی تغییرات عمده و بنیادی در این سیستم عامل تلقی کردند. حالا با خرید این شرکت توسط مایکروسافت ماجرا مشخص تر شده است.  

ادامه مطلب ...

حلقه پول شمار



counting1-narenji_ir.jpg

داشتن پول و اسکناس خوب است اما شمردنش کاری کسل  کننده محسوب می شود. بعضی ها هم در شغلشان مجبوراند دایما پول بشمارند. همیشه هم دستگاه پول شمار در دسترس نیست. اینجا یک ایده خوب داریم که اگر عملی شود کار را برای چنین افرادی راحت میکند.  

ادامه مطلب ...

معرفی لپ تاپ جدید MSI با نمایشگر سه بعدی



msi101105_1.jpg

نمایشگرهای سه بعدی به همه جا سرک می کشند. بعد از تلویزیون و کنسول های بازی حالا نوبت لپ تاپ ها شده است. شرکت MSI مدل CX620 3D را معرفی کرده تا بتوانید یک جای دیگر هم برای استفاده از عینک های سه بعدی کاربرد پیدا کنید. نمایشگر این لپ تاپ از نوع 15 . 6 اینچ HD LED است. شرکت سازنده می گوید این لپ تاپ می تواند تا حد زیادی تصاویر دو بعدی را هم به صورت سه بعدی نشان دهد. البته اگر بخواهید می توانید نمایش دو بعدی معمول را هم روی این لپ تاپ داشته باشید. اما با داشتن این لپ تاپ می توانید دانلود فیلم های سه بعدی را هم شروع کنید! ‏ 

ادامه مطلب ...